Nu facem promoții!

Nu facem promoții!

„Nu facem promoții. Crezi în promoții și în reduceri? Ai auzit vreodată de avocați de succes care fac promoții?! Desigur, magazinele fac adesea discounturi, cu scopul de a atrage clienți. În plus, fac reduceri la produsele care se vând greu sau care se apropie de expirare.

„Nu facem promoții. Crezi în promoții și în reduceri? Ai auzit vreodată de avocați de succes care fac promoții?! Desigur, magazinele fac adesea discounturi, cu scopul de a atrage clienți. În plus, fac reduceri la produsele care se vând greu sau care se apropie de expirare.

Dar se pot aplica aceste reguli când este vorba de sănătate? În primul rând, pentru medic ar trebui să fii pacient, nu client. De ce ar dori un medic să-și atragă pacienții prin reduceri de preț? Adevăratele valori pe care le plătești unui medic sunt: profesionalismul, experiența, empatia și apropierea de pacient, siguranța și disponibilitatea pe care ți le conferă atunci când ai nevoie.

Pentru acest tip de medic, beneficiile materiale sunt o consecință a adevăratei sale valori, nu a fluxului de pacienți creat de "promoții și reduceri". Care dintre valorile enumerate vrei să ți le ofere la preț redus? Cunoști zicala "sunt prea sărac să-mi cumpăr lucruri ieftine"? Se aplică mai ales atunci când e vorba de medicină. Un serviciu medical ieftin nu-l poți returna dacă nu-ți face bine. Și vrei să știi cât te costă să-l repari?

Dacă ai stat vreodată la coadă pentru promoții sau reduceri, imaginează-ți ce ar însemna asta pentru un act medical! Ai vrea să fii tratat "în bandă" și să ți se spună că timpul tău a expirat pentru că alții stau la coadă? Și nici măcar nu poți avea pretenții, pentru că beneficiezi deja de o ofertă, nu-i așa?

Dacă îți place să mergi în locuri aglomerate, cabinetul medical nu ar trebui să fie unul dintre ele. Medicul ăla bun, care lucrează "în bandă", (că doar este bun, nu-i așa?), este același care trebuie să-ți acorde timp în cazul în care te lovești de o complicație. Și cât timp crezi că-ți va acorda pentru problema ta care nu produce profit, când afară așteaptă următorii beneficiari de oferte?

Pentru că, în medicină, atunci când primele lucruri pe care le vinzi sunt produsele reduse și nu calitățile profesionale, nu suntem departe de promoțiile la tigăi și aparate electrocasnice. Draga mea, rezultatele scumpe nu se obțin cu produse ieftine. Siguranța și satisfacția ta nu poate fi la preț redus.

De aceea, când sunați pentru o informație, nu întrebați în primul rând cât costă mililitrul de acid hialuronic. Știți deja prețurile. Ele pot să difere doar în funcție de ce vă oferă acel mililitru. Pentru că, dacă un serviciu ieftin vă va aduce un rezultat dezamăgitor, valoarea lui va fi sub zero. Adică veți plăti pentru reparații. Dacă, în schimb, la prețul acelui mililitru se adaugă siguranța, empatie și un rezultat frumos, prețul va fi mult mai mic decât valoarea serviciului.

Așadar întrebați: este un medic cu experiență? Produsele utilizate sunt certificate? Cât de facilă este comunicarea cu medicul? Ce disponibilitate are în caz de nevoie urgentă?

Desigur, sunt situații în care medicul, fără să fie constrâns de împrejurări, acordă cu bucurie reduceri. Este modul lui de a mulțumi pacienților pentru încredere, pentru ocazii aniversare sau pentru o relație pe termen lung. Dar aceste gesturi fac parte din categoria surprizelor, au un caracter de intimitate și nu sunt trâmbițate în media sub forma de acte de caritate.

În final, o singură întrebare: dacă nu ar exista internet și rețele de socializare, ce anume l-ar determina pe pacient să aleagă un medic? Așadar, alege cu grijă 'before', ca să te bucuri 'after'.”